dimecres, 20 de febrer del 2013

Gent Gran

Finalment, al cap de 3 dies d’haver creat el blog em decideixo a publicar la meva primera entrada.
He optat per començar fent un homenatge a tots els nostres avis.
Els Meus Avis

Fa poc he conegut l’Associació d’Amics de la Gent Gran, una organització formada per voluntaris i voluntàries amb sensibilitat social que volen evitar la soledat i la marginació de la gent gran.  

En aquesta organització hi està present La Bufanda de la Iaia, una iniciativa que vol animar a la societat a teixir bufandes per a donar-les a l’ associació d’Amics de la Gent Gran per a poder generar fons i ajudar als avis amb més necessitats.

Farà, aproximadament un mes, van començar a demanar quadres de 20x20 centímetres per a folrar una furgoneta. En necessiten 400!!

I això és el que he fet jo, un quadre de 20x20. Volia triar una llana ben bonica i que no fos llisa, i quan ja la tenia vaig decidir fer-la a punt d’arròs i així practicar.

   
Per saber quants punts tenia que muntar primer vaig fer la mostra, i hem va fer il·lusió tancar i quedar-me-la de record.


El dilluns, abans de portar el quadre a Correus vaig decidir que seria bonic incloure una petita carta, i així ho vaig fer, desitjant molta sort a aquesta iniciativa.


I per sorpresa, el dimarts el vaig veure al Facebook de La Bufanda de la Iaia, ja havia arribat!!!! 

Espero que us animeu a fer algun quadre, encara hi ha temps, i sinó, ens podem posar a fer bufandes!!!!


I així, acabo la meva primera publicació! Us desitjo una molt bona setmana a tothom, en especial a tots els nostres avis i àvies, tenim moltes coses a aprendre de tots ells.

5 comentaris:

  1. Enhorabona pel teu blog que he conegut a través dels Amics de la Gent Gran. Et convido a coneixer el nostre blog de boiges pel ganxet (també fem mitja però el ganxet es la nostra passió). Seguiré atentament els teus posts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ups! som les noies de A Punto! http://apuntobcn.blogspot.com

      Elimina
    2. Moltes gràcies per seguir-me!
      Estem en contacte :)

      Elimina
  2. Hola Raquel,
    Benvinguda al món dels blogs i, sobretot, al món del punt! Som poquetes les joves que volem donar un impuls a aquest món. Et desitjo molta sort i molts ànims en les teves creacios, i si necessites inspiració, pots seguir alguns consells i idees que dono al meu blog! Moltes gràcies i salutacions!!

    http://maketue.wordpress.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí. Oi tant que seguite el teu blog, segur que hi ha cosetes molt molt boniques.


      Fins aviat.

      Elimina