divendres, 1 de març del 2013

Sabatilles de llana


Benvinguts a una nova entrada!!!

L’entrada d’avui va de sabatilles, i com ja sabem, una sabatilla és una sabata amb la sola lleugera i que se sol portar per estar per casa. 
Poden estar fetes de molts materials, aquestes són de llana 100% Eskimo, de Garnstudio.


Vaig aprendre a fer-les en un taller fantàstic a la botiga Del Revés abans de Nadal, i la veritat es que des d’aquell dia no paro!!

De moment n’he fet tres parells:
Les primeres per mi, al taller.

Les segones pel meu nebot petit, el Sergi.

Les terceres pel meu nebot més gran, el Joel.

I ara en tinc dos parells pendents:
Les quartes pel Xavi.

Les cinquenes pel la fillola més bonica el món, la Jana. I em sap greu que ella encara no les tingui, però no trobem la llana que vol, una rosa molt bonica.

Com podeu veure estan realitzades amb punt e mitja i amb llana 100% i posteriorment enfeltrades a la rentadora.



És com fer màgia, fiques a rentar unes sabatilles enormes que et penses que no t’aniran bé i quan surten de la rentadora estan precioses i a la teva mida!!!




A les imatges no es pot apreciar, però són comodíssimes i molt molt calentetes. Per aquests dies tant freds van molt bé!

  
En voleu unes?



Moltes gràcies per passar per aquí i fins la pròxima!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada