dimecres, 16 d’octubre del 2013

Instagram 3

Bon dia!
Avui torno amb les fotografies que vaig penjant a instagram. La veritat es que sempre vaig actualitzant instagram. 
Mentre teixeixo o cuso i quan ja he acabat!  Per mi, és una meravella.

Espero que us agradin:
Tote Bag en procés 

Tote Bag - M'encanta!!! 

VeoVeo! 2

Del meu hort!

Polsera trapillo!

Cosint una nova Tote Bag

Tote Bag reversible! 

Funda Matroshkes

Una altra afició, els puzzles 

Cotó i marcador

Fent mostra per unes mitenes

VeoVeo! 3

Ja falta poquet

Una altra polsera de trapillo

Coll de varis colors

Troca - Llaç

Clauers en forma de cor 

A la fira DIYmania

La mixeta amb el meu coll
I aquestes són totes les fotografies relaciones amb el món de la llana (i molt més) que podeu trobar a Instagram fins al dia d'avui!


Segueix-me:
instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada i fins la pròxima! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada