diumenge, 6 d’octubre del 2013

Un coll

Hola hola!!
Fa casi mig any vaig veure una troca preciosa 100% merino i la vaig comprar sense pesar-ho dos vegades. 


Provinent d'Uruguay de la casa Abuelita Yarns.
Softer than ever! 
Al final vaig decidir fer un coll ben calent per l'hivern. Així que a fer mostra:


Sempre va bé acompanyar les labors amb una infusió, oi?

I finalment vaig començar a teixir amb agulles circulars!!

 

I un cop acabat... A gaudir-lo!!




La veritat es que he fet moltes moltes fotos i m'ha costat molt triar!! Més: 






Espero que us agradin! I si mai trobeu Abuelita Yarns no dubteu en comprar, és una meravella!

El Ramon i jo us desitgem (una mica tard) una feliç tardor!!


Recordeu que em podeu seguir a facebook:

Fins la pròxima i una abraçada :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada