diumenge, 26 de gener del 2014

Bufanda i Gorro

Hola!!
Ja fa més d'un any va neixer el nostre segon nebot, el Sergi, i vaig decidir que per quan fes fred tingues un gorro i una bufanda feta per la tieta!
Així que, vaig anar a comprar les troques:


La gruixudeta (65% wool + 35% alpaca) per a fer el gorro ben calentet:


I l'altre de moltes i moltes tonalitats blaves per a la bufanda (important: es pot rentar a la rentadora!!!):


I aquí algunes fotos del gorro i de la bufanda ja acabats:




Vaig pensar que seria una bona idea fer dos etiquetes especificant les qualitats de la llana, com s'ha de tractar i el meu logotip, van quedar realment boniques:

Espero que us agradi, i que el Sergi no agafi cap refredat

Us recordo que em podeu seguir a les xarxes socials, on actualitzo més sovint i on hi podeu trobar més fotos dels projectes que hi ha al blog!
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Una abraçada i feliç diumenge! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada