diumenge, 14 de setembre del 2014

Espardenyes

Bon dia!!!
A mitjans d'agost vaig decidir fer-me unes espardenyes, ja que totes les que havia comprat fins al moment eren les llises de toooota la vida!!
 

Per a fer-les vaig comprar les soles en una merceria, i no m'ho podia creure... les soles tenen peu! 

Les espardenyes que jo coneixia tenen els dos peus iguals i amb el temps es van adaptant, te les fas teves. Així que, la pròxima vegada que em vulgui fer unes espardenyes (estiu següent jeje) en compraré unes de les de tota la vida i les descosiré! 

A mi m'agrada més portar-les de retaló, i a vosaltres?


La veritat es que estic molt satisfeta amb el resultat, no pensava pas que m'anirien tant bé! 



Espero que us agradin!!!
Recordeu que em podeu seguir a les xarxes socials on actualitzo més sovint:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada i feliç diumenge!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada