dissabte, 11 d’octubre del 2014

Un coll i un gorro de color rosa!

Bona tarda!!
Sembla que el fred encara no vol arribar, tot i així jo ja començo a teixir amb llana per a no passar fred aquest hivern.

Avui us ensenyo un gorro i un coll que he fet per a la Jana. Com sempre, vaig triar una llana que fos natural al 100%.

Una llana Drops feta amb un 65% de llana d'ovella i un 35% de llana d'Alpaca, el tacte és fantàstic!

Encara no controlava la tècnica del magic loop, així que vaig fer les disminucions amb 5 agulles, tot un repte en els meus primers gorros.


I en un tres i no res, amb les agulles circulars del 7 i el punt d'arròs (fàcil i molt bonic per mi) ja tenia el conjunt de la JANA fet!





De veritat, us recomana que proveu aquesta llana, jo ja he fet un altre coll i en tinc dos més en procés.


Recordeu que em podeu trobar a les xarxes socials:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada i feliç diumenge!!! :) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada