divendres, 26 de setembre del 2014

Peixos 1!!!

Bon dia!
Aquest estiu la Jana va venir a passar dos setmanes a casa, com sempre va ser millor impossible. A ella li agrada molt que fem amigurumis, així que vaig treure una carpeta amb varis patrons. La meva idea era fer fruites per a la cuineta jeje.
Em va dir: Tata, els vull mirar tots i triar jo. Evidentment, jo la vaig deixar i no va triar fuites!!!
També li agrada molt mirar i remenar totes les troques de cotó :)


Un cop teniem clar quin amigurumi fer, vaig pensar que seria molt bona idea que ella els pintés amb els colors que volia i seguiem remenant les torques jeje.
I dit i fet, aquí teniu el nostre gran projecte:





La veritat és que els dibuixos van quedar molt bonics :)
En la pròxima entrada del blog us ensenyaré els peixos acabats. Fins i tot van anar d'excursió a la platja!!

Recordeu que em podeu seguir a les xarxes socials:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada i bon cap de setmana!!! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada