dilluns, 16 de febrer del 2015

La bufanda granate i negre!

Bona tarda!!!
Ja fa bastants mesos li vaig fer una bufanda a la tata, el resultat i els colors em van agradar molt.
 
De bon principi, el que més em va impactar va ser la super enorme troca, i encara en queda la meitat!! 

La tata tenia clar que la bufanda seria circular, i jo tenia clar que la teixiria amb agulles circulars. Però quin embolic (al principi) amb tants punts!!! 

I més ràpid del que pensava la vaig tenir feta. La vaig estrenar jo jijiji per a fer moltes i moltes fotos i us puc assegurar que és molt calentona:

  


 I en aquesta foto podeu veure millor la mida de la bufanda:

Espero que us agradi molt i fins la pròxima! 
Recordeu que em podeu seguir a les xarxes social, on actualitzo més sovint:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Una abraçada! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada