dimarts, 31 de desembre del 2013

Una bufanda

Bon dia a tothom!!!
Avui últim dia de l'any us ensenyo la bufanda que vaig fer per al tete (el millor cosí del món). Em va dir que volia una bufanda de tonalitats blaves, i no m'ho vaig pensar ni dos vegades.


I tant ràpid com vaig poder, vaig començar a buscar una llana que fos bonica, de tonalitats blaves i molt agradable. 

Quan jo he tenia tot a punt, vaig decidir començar. Em feia moltíssima il·lusió regalar-li una bufanda feta per mi.

I anar fent: un dret un revés, un dret un revés... Cada vegada m'agradava més, el tacte és genial, els colors que anaven apareixent fantàstics i avançava moltíssim sense ni adonar-me'n. 

 Fins que va arribar el moment d'acabar, i molt més aviat del que pensava:


I a continuació unes quantes fotografies de la bufanda:




Espero que us agradi!!! I recordeu, quan teixim amb il·lusió tot surt molt més bonic.

Em podeu seguir a les xarxes socials, on vaig actualitzant més sovint:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada molt forta a tothom i us desitjo una bona entrada a l'any 2014!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada