dijous, 2 de gener del 2014

Instagram 4!

Bon dia i feliç any nou!!
He decidit dedicar la primera entrada de l'any 2014 a les fotos relacionades amb tot aquest món que vaig penjant a instagram. 
La veritat es que és una de les millor aplicacions que tinc, m'encanta anar penjat les fotos de tot el que vaig fent, i moltes coses més.

Espero que us agradin:
El meu primer amigurumi
Un taller a la botiga més bonica
Corda i brilli
Les sabatilles del Xavi
Les sabatilles de la Jana
Una bufanda
Un gorro pel príncep de la família
La nostra princesa amb el coll
La bufanda del Tete
Ja falta poc
Amigurumi casi acabat 
Falta menys
Primer dia d'hivern!

I aquestes són totes fins avui!! Si voleu veure moltes més fotografies del meu dia a dia em podeu seguir a:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Una abraçada i teixiu molt :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada