dimarts, 22 d’abril del 2014

La Mona de la Jana!!

Bon dia!!!
Com us va anar ahir el Dia de la Mona? A mi molt i molt bé, com sempre :) I avui us vull ensenyar la Mona que li vaig regalar a la meva fillola, la millor del món!

Després d'escoltar a la Jana cantar les cançons de Frozen vaig tenir molt clar que la mona hi tenia que estar molt relacionada.
Així que vaig començar a buscar patrons per fer flocs de neu! Sí, la TataPadrina va fer gel amb les mans con l'Elsa ;)
El millor va ser el de Lanukas, moltes gràcies :)

Un cop vaig tenir els 6 flocs de neu fets... eren una mica xurro jeje.
Toca almidonar!!! Tot i que hem va costar moolt clavar més de 250 agulles va ser genial!
Els flocs de neu van quedar molt bé! Faltava trobar la mona.

Hi ha mones de xocolata molt boniques, però a la Jana la xocolata no li encanta! Així que la mona ha de tenir molt més, i a mi aixó és el que més m'agrada! Tenia els flocs i faltaven els protagonistes de Frozen!

I així va quedar la Mona de la Jana:
I com sempre vaig fer moltissimes fotos, aquí les teniu:










Espero que us agradi, jo vaig disfrutar moltíssim preparant la mona!

Recordeu que em podeu seguir a les xarxes socials, i al facebbok sempre publico més fotografies!
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

¡Suéltalo! ¡suéltalo! que el frío reine ya

¡suéltalo! ¡suéltalo! no volveré a llorar 
aquí estoy y aquí estaré, déjalo escapar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada