dijous, 24 d’abril del 2014

Sant Jordi!

Ahir va ser la Diada de Sant Jordi, i com cada any els carrers estaven plens de roses i llibres! Per mi és un dels millors dies de l'any.


Vaig fer una rosa vermella, com les de sempre, les millors:



El meu avi cada any per Sant Jordi em regalava una rosa de color blanc. Deia que com que era la nena de la casa tenia que ser blanca, símbol de puresa! I quan jo ja estava amb el Xavi, seguia sent la seva nena... seguia la rosa blanca.

Així que, vaig fer una rosa vermella i una rosa blanca, una per regalar a la mama i l'altre per l'avi:

I a la mama, també li vaig regalar un anell rosa/handmade: 

I mentre feia les tres roses va aparèixer el Xavi amb les meves roses de Sant Jordi:
Gràcies :)
I entre foto i foto, la meva estimada Blythe va fer de princesa:

Recordeu que em podeu seguir a:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Espero que ahir fos un gran dia per tots vosaltres.
Una abraçada :) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada