dimecres, 23 de juliol del 2014

La samarreta de la Jana!

Bon dia!!!
Avui em fa moltíssima il·lusió publicar aquesta entrada! Jo encara no havia fet cap jersei de mitja ni de ganxet, i tenia molt clar que el primer havia de ser per a la Jana.


I per començar el meu primer jersei, vaig decidir comprar cotó blanc i fer-li una samarreta per a l'estiu.... També vaig estrenar agulles :) 

Quan vaig tenir la samarreta acabada... la Jana em va fer la padrina més feliç del món amb la cara que va fer al veure la samarreta. 
Mireu mireu quina model més guapa:

Una de les coses que més li va agradar va ser.... tenir l'esquena a l'aire!!!!!!

I sense pensar-ho dos vegades va començar a fer de model, i el Xavi (el padrí) i jo fent moltes i moltes fotos que ara nose com seleccionar... No es pot ser més guapa!!!!!  



I com sempre, recordeu... no hi ha res millor que TEIXIR amb AMOR per a algú ESPECIAL! 

Recordeu, em podeu seguir a:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

Espero que us agradi tant com a nosaltres, i la polsera feta entre les dos també eh ;)!!!
M'acomiado amb aquest gran somriure de la Jana i us desitjo una fantàstica setmana! 
T'estimo molt! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada