dilluns, 30 de juny del 2014

Un vestidet lila!

Bon dia!!!!
Pel meu aniversari la meva mare em va regalar una Blythe, feia molt de temps que en voliem una i ara ja fa mesos que la tenim a casa :)

Tenia moltes ganes de fer-li un vestit de ganxet, així que vaig agafar dos troques de color lila i vaig començar a teixir sense saber ben bé com quedaria.

Els liliums són les meves flors preferides i ara al jardí en tenim moltes, era el millor escenari per a fer les fotos!

Però vaig tenir un gran problema!!! Les cames de la Blythe van quedar completament taronges... :( Al final ho vam poder solucionar amb una pomada de la farmàcia!

Per aquest motiu, la meva Blythe ja te nom: Lilium!!
 

El resultat final em va agradar molt més del que em pensava!! Què us sembla?

Recordeu: Em podeu seguir a les xarxes socials, on vaig actualitzant més sovint!
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Una abraçada i fins la pròxima!!! :) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada