divendres, 12 de desembre del 2014

Bosses de Nadal!

Bon dia!!
Falta poquissim per a que arribin les festes de Nadal i pels carrers ja veiem el llums i el aparadors adornats. 


Vaig comprar aquesta tela ja deu fer més d'un mes. No tenia gaire clar que en faria, però em va agradar tant... jeje
Al final, vaig pensar que seria una bona idea fer bosses d'esmorzar pels nens i nenes.


Com sempre, vaig fer el forro amb quadres vichi. Personalment a mi m'agraden molt i penso que per a les bosses d'esmorzar són ideals.


Tot i que no vaig fer fotos, aquestes bosses també son reversibles. Recordeu les altres que vaig fer?
I per acabar, tres fotografies més:




Jo dic que són bosses per a l'esmorzar, però la veritat és que tenen mil usos! A mi em van molt bé per guardar i portar de tot :)
Espero que us agradin!!

Recordeu, em podeu seguir a:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero

BON CAP DE SETMANA! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada