dilluns, 8 de desembre del 2014

Kewpoma!

Bon dia!!!
Fa molt de temps vaig descrobir els Kewpies, uns ninotets que em van enamorar des del primer moment.

Tenia clar que el meu primer Kewpie havia de portar un vestidet vermell, i amb un ganxet i cotó vaig començar a teixir.

El vaig veure tant graciós i rodonet que el seu vestidet va acabar sent una disfressa de poma:



Més d'un dia he portat el Kewpoma al bolso, i un dia avorrits d'esperar al cotxe...:

Fent aquesta entrada, he recordat d'una cançó qua cantava quan era petita i m'agradava molt. Us la comparteixo aquí, tot i que segurament ja la coneixeu:

El ballet del pomerar
taló punta, taló punta
el ballet del pomera
taló punta i a ballar.

Cinc pometes té el pomer
de cinc una de cinc una
cinc pometes té el pomer
de cinc una se'n caigué

Si mireu el vent d'on ve
veureu el pomer com dansa
si mireu el vent d'on ve
veureu com dansa el pomer.

Quatre pometes té el pomer
de quatre una de quatre una
quatre pometes té el pomer
de quatre una se'n caigué

Si mireu el vent d'on ve
veureu el pomer com dansa
si mireu el vent d'on ve
veureu com dansa el pomer.
Tres pometes té el pomer
de tres una de tres una
tres pometes té el pomer
de tres una se'n caigué

Si mireu el vent d'on ve
veureu el pomer com dansa
si mireu el vent d'on ve
veureu com dansa el pomer.

Dos pometes té el pomer
de dos una de dos una
dos pometes té el pomer
de dos una se'n caigué

Si mireu el vent d'on ve
veureu el pomer com dansa
si mireu el vent d'on ve
veureu com dansa el pomer.

Una pometa té el pomer
d'una una d'una una
una pometa té el pomer
d'una una se'n caigué

Si mireu el vent d'on ve
veureu el pomer com dansa
si mireu el vent d'on ve
veureu com dansa el pomer.

I això es tot! Recordeu que em podeu seguir a les xarxes social, on actualitzo més sovint:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Una abraçada i fins la pròxima!! :) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada