dimecres, 18 de juny del 2014

Unes sabatetes!

Bon dia!!!!
Fa més d'un mes que no passo per aquí, realment m'ha sigut impossible :(. De totes maneres, he passat estonetes amb el ganxet i les agulles de fer mitja.

Fa unes setmanes va néixer l'Òscar, el fill d'uns amics. Amb la meva mare li vam anar a comprar roba i jo em vaig encarregar de fer-li unes sabatetes, em feia molta il·lusió fer alguna cosa a ganxet per a un nadó!!

Vaig trobar aquestes sandàlies semblants als Crocs i crec que de cara l'estiu són les més ideals. Quan ja les tenia fetes necessitava una caixa ben bonica per guardar-les:

Vaig acompanyar les sabatetes amb una etiqueta:

Mentre les anava fent no tenia del tot clar si quedarien bé, però un cop fetes em van agradar molt.




I a vosaltres, us agraden?
Em podeu seguir a les xarxes socials, on vaig actualitzant més sovint:
  Pinterest  http://instagram.com/raqueltriguero
Una abraçada molt forta a tots els que aneu passant per aquí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada